Jdi na obsah Jdi na menu
 

 

Reklamace spotřeby teplé vody 2015

2. 12. 2015

Situace s teplou vodou a hlavním vodoměrem je v našem 3-bloku poměrně složitá. Co vchod to samostatné SVJ a jiná správní firma. Hlavní vodoměr na TV se nachází v prostředním vchodu a je pro celý barák společný.

Po zahájení reklamačního řízení, ke kterému jsme podali podnět již na jaře, se opět všichni stavěli do pozice "Mrtvého brouka". Bylo velice zdlouhavé komunikovat se správní firmou SBD Střížkov která má část domu s vodoměrem pod svojí správou.

Terve na základě mnoha urgencí je situace dořešena. Reklamace byla uznána a spotřeba teplé vody bude ze strany PVK snížena pro celý dům o neuvěřitelných 953 m3.

A pokud i vy máte problém s vodou ve vašem domě, neváhejte se pustit do reklamace. Určitě se to vyplatí. Po 3-4 letech provozu je podle našich zkušeností hlavní vodoměr mimo povolenou odchylku, která by měla být do 12%, ale i to je mnoho.

Na přiložených dokumentech se dozvíte více podrobností.

Dohoda o přezkoušení pdf.jpg

Vyjádření PVK pdf.jpg

Korespondence s SBD pdf.jpg