Jdi na obsah Jdi na menu
 

 

Reklamace spotřeby studené vody

10. 6. 2015

Problémy se zvýšenou spotřebou vody se projevují v našem SVJ již druhým rokem. Podnikli jsme celou řadu kroků abychom tento stav změnili, avšak zlepšení se nedostavilo. Ihned po obdržení výsledů odečtů za rok 2014 byla zahájena reklamace.

V začátkem března jsme společnost PVK požádali o přezkoušení patního vodoměru a výsledek - vodoměr nevyhověl. Následně jsme uplatnili žádost o zohlednění odebraného množství vody.

Po této žádosti zaujali na PVK pozici "mrtvého brouka" a až po mnoha urgencích a s odvoláním na právní pomoc začali s námi jednat.

V květnu bylo rozhodlo se o kontrolním odečtu po výměně patního vodoměru a na základě tohoto odečtu nám odebrané množství v posledním fakturačním období snížili o 93m3. Vzhledem k tomu, že se jedná o období od 10.5.2014 do 5.3.2015 bude snížení promítnuto až do vyúčtování záloh za rok 2015.

Doklady k reklamaci:
1. Dohoda o přezkoušení
2. Protokol o výměně vodoměru
3. Výsledky přezkoušení
4. Sdělení o snížení odebraného množství vody