Jdi na obsah Jdi na menu
 

 

Jak na ověření bytových vodoměrů

12. 12. 2014

Postup při přezkoušení vodoměru:

Reklamaci vodoměru můžeme uplatnit u společnosti Ronica, se kterou máme uzavřenou smlouvu na servis a dečty vodoměrů.

Pracovník servisní firmy s uživatelem bytu sepíše protokol o přezkoušení bytového vodoměru. Uživatel bytu složí kauci 1.200,- Kč/vodoměr. Vodoměr se nahradí novým vodoměrem a původní vodoměr se odešle do autorizovaného metrologického střediska na přezkoušení. Autorizované metrologické středisko provede přezkoušení vodoměru.

V případě, že vodoměr SV či TV vyhoví podmínkám stanovených pro jeho provoz tedy, že vodoměr byl v pořádku, hradí prověření uživatel bytu (kauce není vrácena).

V případě, že vodoměr nevyhoví podmínkám stanovených pro jeho provoz je uživateli kauce 1.200,- Kč/vodoměr vrácena a prověření hradí společnost RONICA, s.r.o. to platí pouze v případě, že v tomto objektu máme uzavřenou smlouvu na servis bytových vodoměrů. V opačném případě hradí ověření bytového vodoměru majitel objektu.
Uživateli je následně poskytnuta sleva ve výši, kterou stanový autorizované metrologické středisko.

Společnost RONICA, s.r.o. ani jiná organizace nemá oprávnění stanovit, zda je vodoměr v pořádku nebo ne, kromě autorizovaného metrologického střediska. Výsledek o prověření vodoměru je znám nejdéle do 60 dnů.

Kontaktní údaje:

RONICA s.r.o.
Libušina 73/17
41503 Teplice

e-mail: info@ronica.cz
www.ronica.cz
telefon:  417 532 599
mobil:  777 745 314