Jdi na obsah Jdi na menu
 

 

Jak mám přihlásit /odhlásit další osobu?

31. 10. 2013

Jednou za čas nám do rodiny přibude další člen. V tom případě je nutné požádat bytovou správu o aktualizaci počtu osob. To platí i v opačném případě, když někdo z rodiny odejde. Možná si řeknete co je komu do toho? Ale opak je pravdou.

Tato povinnost je zahrnuta ve stanovách v článku 14, odstavec j) a je jednou z povinností členů společenství. Změnu je nutné nahlásit do jednoho měsíce. Za změnu počtu osob se v našem společenství neplatí žádný poplatek. Nahlášení počtu osob na bytovou správu nezakládá automaticky nárok na zřízení trvalého bydliště.

Změnu počtu osob ohlásíme na bytovou správu. Na výběr máme několik možností:
- osobní jednání,
- použít formulář který po vyplnění naskenujeme a odešleme e-mailem,
- na bytovou správu zašleme dopis.
Adresa bytové správy je uvedena v kontaktech.

O změně počtu osob je nutné zároveň uvědomit výbor společenství, nebo pověřeného vlastníka.

Změna má vliv na výši záloh na úklid, osvětlení domu, výtah a odvoz odpadu.

jh 2013

Formulář pro nahlášení změny:

Formulář aktualizace počtu osob.pdf

Formulář aktualizace počtu osob - hromadný.pdf